Park Wodny Strzyżów

Facebook

Zawartość podstrony

Menu

Fitness

Profesjonalne zajęcia fitness

Zajęcia fitness dedykujemy osobom, które dbają o swoją kondycję fizyczną, w ruchu odnajdują pasję i najlepszy sposób na zdrowy tryb życia. Zajęcia pozwolą nie tylko wyrzeźbić sylwetkę, ale i poznać osoby prowadzące podobny tryb życia. Sala fitness to profesjonalnie przygotowane pomieszczenie do ćwiczeń, mieszczące się na pierwszym piętrze Parku Wodnego. Przyjemna aranżacja motywuje do podejmowania wysiłku, a lustra pozwalają obserwować każdy wykonany ruch i korygować ewentualne błędy. Sala posiada zaplecze sanitarno-szatniowe o powierzchni 30 m2.

Zającia fitness w StrzyzowieZajęcia z aerobiku w Strzyżowie

 

 

 

 

Typy zajęć

Posiadamy profesjonalny sprzęt do prowadzenia różnego typu zajęć: aerobik, pilates, bike trening

Aerobik zestaw intensywnych ćwiczeń, pomagających w utrzymaniu dobrej kondycji fizycznej. Poprawia samopoczucie, uodparnia na stres i sprzyja nawiązaniu znajomości z interesującymi ludźmi.

Pilates – zestaw ćwiczeń mających na celu wzmocnienie mięśni całego ciała, w szczególności brzucha. Pilates polega na wykonywaniu precyzyjnych i powolnych ruchów, by rozciągnąć, rozluźnić i uelastycznić mięśnie. Tego typu ćwiczenia przynoszą szybkie efekty, pozwalają wysmuklić sylwetkę, zredukować tkankę tłuszczową, bez obciążania kręgosłupa. Ze względu na charakter zajęć, pozbawionych gwałtownych ruchów, ćwiczenia mogą wykonywać osoby w każdym wieku i o różnym stopniu sprawności, z problemami kręgosłupa, nadwagą, a nawet kobiety w ciąży.

Bike trening – rytmiczna jazda na rowerze stacjonarnym nadzorowana przez instruktora. To bezpieczna i bardzo intensywna forma ruchu. Systematyczny wysiłek fizyczny poprawi kondycję, napięcie i jędrność skóry, wyrzeźbi mięśnie, pozwoli zrzucić zbędne kilogramy oraz zwiększy wydolność układu krążenia i oddechowego. Bike trening to także świetny sposób na rozładowanie stresu. Zajęcia prowadzone są w grupie, co zwiększa motywację i przy przyjemnej muzyce dopingującej do podejmowania większego wysiłku. Dzięki pracy z pulsomierzem osoba ćwicząca sama decyduje czy spala tkankę tłuszczową, czy buduje kondycję.

Stopka podstrony